Splošni pogoji
Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom Pogoji nakupa na spletnem mestu www.barf.si (v nadaljevanju: Pogoji) ter se z njimi strinja.
Spletno trženje na www.barf.si izvaja Kanina, Walter Zakrajšek, s.p., Sv. Duh 272, 4220 Šk. Loka (v nadaljevanju: Kanina), matična številka 3184927000, davčna številka 59860049, vpis v register AJPES Št.: 316-05-V01-036575/1 z dne 3.5.2007.
NAROČILA
Spletno naročanje na spletnem mestu Kanine uporabnikom interneta omogoča naročanje izdelkov preko e-naslova walter@kanina.si.
DOSTAVA
Za nakupovanje v spletni trgovini obiskovalec spletne strani najprej opravi registracijski postopek. Z registracijo pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima lahko ob vsakem obisku spletne trgovine dostopa tudi do svojega računa (profila). Geslo je tajno in znano le uporabniku.
Izdelek na naši spletni strani naročite s klikom “Dodaj v košarico”. Vsebino košarice lahko kadarkoli pogledate, izdelke dodate ali izbrišete. Vrednost izdelkov v košarici se sproti sešteva. Enostavna sprotna navodila vas vodijo od izbire izdelke do plačila in konca nakupa. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku dveh ur po naročilu. Prikaz dobavljivosti izdelkov v košarici je informativnega značaja in se lahko do obdelave naročila spremeni. V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam katerega od naročenih izdelkov ne moremo poslati, ker je razprodan, zato vas prosimo za razumevanje. O tem vas bomo obvestili v čim krajšem času.
V spletni trgovini www.barf.si so navedeni glavni podatki o izdelkih in fotografije. Čeprav se prodajalec trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Barvni odtenki in videz lahko nekoliko odstopajo od resničnega stanja izdelkov.
Kanina, Walter Zakrajšek, s.p. lahko v primeru, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne naročilo in o tem obvesti kupca po elektronski pošti. Naročilo se zavrne, če ni oddano v skladu s pravili nakupa.
Vsi izračuni in prikazi se izvajajo avtomatsko. Popravljanje naročila, brisanje naročila je omogočeno v vsakem trenutku s klikom na košarico. Podatki se sproti shranjujejo. V primeru tehnične napake na strani uporabnika ali strežnika so na voljo zadnji shranjeni podatki.
Naročeno blago bomo dostavili praviloma v treh delovnih dneh od prejema naročila. Navedeni rok začne teči pri prejemu naročila do 12. ure še isti dan, sicer pa prvi delovni dan po prejemu naročila. V primeru, da naročenega blaga ni na zalogi bo kupec o dobavnem roku naknadno obveščen. Kanina lahko od izvedbe naročila odstopi tudi v primeru, da naročenega blaga nima več na zalogi v skladišču oz. dostava zaradi narave naročenega blaga na naslov kupca ni mogoča (npr. temperaturno občutljivi izdelki).
Možna je tudi hitra dostava s predhodnim dogovorom med kupcem in Kanino.
Stroške dostave, vključno s pakiranjem, za pošiljke katerih vrednost je večja od 150 EUR nosi Kanina.
Stroške dostave za pošiljke, manjše vrednosti od 150 EUR nosi kupec. Kanina o morebitnih stroških dostave in načinu dostave, kupca predhodno seznani in zaprosi za potrditev le-teh.
PLAČILNI POGOJI
Kupec blago plača ob prevzemu blaga ali pa po predračunu.
SKLENITEV PRODAJNE POGODBE
Podano naročilo za nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe. Sklenjena pogodba med kupcem in prodajalcem se arhivira na sedežu podjetja Kanina, Walter Zakrajšek, s.p., Sv. Duh 272, 4220 Šk. Loka. Pogodbe in kopije računov se arhivirajo na sedežu podjetja. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na walter@kanina.si kadarkoli v roku 5 let od opravljenega naročila. Pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.
CENE
Izdelki, ki jih lahko naročite na spletnih straneh www.barf.si so ovrednoteni po rednem ceniku Kanina, Walter Zakrajšek, s.p..
Kanina, Walter Zakrajšek, s.p. si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodne najave spremeni cene artiklov. Cene so izražene v EUR. in vsebujejo DDV. Kanina, Walter Zakrajšek, s.p.ni zavezanec za DDV po 1. točki 94.člena ZDDV-1.
Pri nakupu veljajo cene in ostale ugodnosti (popusti, darila, način dostave, soudeležbe pri poštnini…) objavljene na dan oddaje naročila.
Pridržujemo si pravico do napake pri objavi cene.
REKLAMACIJE
Kupec lahko blago reklamira v 8-dneh od nakupa, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, napačne barve, količine, velikosti ali pa izdelek kakorkoli odstopa od kupčevega naročila in zahteva takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben artikel, njegovo popravilo ali vračilo kupnine. Prodajalec ne odgovarja za škodo, nastalo zaradi nepravilnega vzdrževanja.
Kupec lahko blago v reklamacijo vrne osebno ali pa ga po predhodnem dogovoru s prodajalcem na stroške prodajalca vrne po pošti. V primeru upravičene reklamacije ima kupec možnost, da izdelek zamenja ali pa mu prodajalec izplača kupnino in jo nakaže na njegov transakcijski račun in sicer nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po odstopu od pogodbe. V primeru neupravičene reklamacije prodajalec kupcu vrne izdelek in mu zaračuna stroške vračila.
Neprevzeti izdelki in neupravičene reklamacije ne zadržijo obveznosti kupca do plačila terjatev.
Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom
Reklamacije izdelkov, ki so bili poškodovani med prevozom upoštevamo le v roku 15 dni po prevzemu pošiljke. Kasnejših reklamacij žal ne bomo mogli upoštevati. V primeru, da že ob prevzemu na pošiljki opazite znake poškodb, vas prosimo, da pošiljko zavrnete in od poštnega uslužbenca zahtevate izpolnitev reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Na ta način vam bomo lahko kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
VRAČILO BLAGA
Kot potrošnik imate pravico odstopiti od pogodbe brez navedbe razloga najksneje v 14 dneh od prejema blaga, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (Ur.l. RS, št. 20/1998 s spremembami in dopolnitvami), kar morate sporočiti na:
e-poštni naslov walter@kanina.si ali na naslov Kanina, Walter Zakrajšek, s.p., Sv. Duh 272, 4220 Šk. Loka.
V primeru odstopa od pogodbe Kanina nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Pri prodajnih pogodbah lahko Kanina zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj.
Prejeto blago skupaj z originalnim računom nam morate vrniti nepoškodovano, v nespremenjeni količini in originalni embalaži v 14 dneh po tem, ko ste nas obvestili o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Blago nam morate vrniti v takem stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko vam je bilo izročeno razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik, na naslov Kanina, Walter Zakrajšek, s.p., Sv. Duh 272, 4220 Šk. Loka. V kolikor bodo ti pogoji izpolnjeni, bomo kupcu vrnili kupnino takoj.
Kupcu pripadajo vse pravice po Zakonu o varstvu potrošnikov.
VARSTVO OSEBNIH PODATKOV
Z naročilom dovoljujete, da vzpostavimo evidenco, vodimo, vzdržujemo in upravljamo z vašimi osebnimi podatki . Kanina zagotavlja varstvo osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (Uradni list RS št. 86/2004) ter da podatkov o kupcu v nobenem primeru ne bo posredovala tretji osebi.
STVARNA NAPAKA
- Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet - artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku po pošti na sedež podjetja ali v elektronski obliki na walter@kanina.si. Pri tem posreduje podatke o številki računa, datumu prejema blaga in datumu, ko je odkril stvarno napako. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov z naslednjimi roki:
- 2 leti od nakupa za uveljavljanje pravice iz stvarne napake
- 2 meseca za seznanitev prodajalca po tem, ko je bila stvarna napaka odkrita
- 8 dni za rešitev reklamacije.
Vsi tu navedeni pogoji in pravila so zavezujoči za kupca in Kanino. Vse morebitne spore bosta stranki reševali sporazumno. V primeru, da sporazuma ni mogoče doseči, bo spor reševalo pristojno sodišče v Šk. Loki.